Sjukt skön kväll

Idag har jag tillbringat min kväll med noll planer och noll sällskap, vet ni hur skönt det är ibland? Har varit full rulle de senaste dagarna. Jag började med att fixa och dona och sen började jag på middagen som var ärtsoppa. Ringde pappa för en mindre konsultation och han frågar om jag vet hur länge den ska koka.. Hmm.. 1-1,5 timme (!!). Tyckte han nog var lite kul att jag inte visste. Men men den blev i alla fall mycket god! Jag tycker det är kul när jag väl planerar middagar och handlar hem allt jag behöver. Annars blir det alltid panikmat och det är sällan gott.

Har haft en jätteavslappnande kväll i soffan. Skönt att slappa när man pluggar stenhårt på dagarna :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0