Lyxinpackning

Ja, kan inte säga annat än att lördagen var sjukt lyxig. Det var jättebra service på spa:et, väldigt trevlig personal! Speciellt bra anpassning efter att jag är vegetarian. Dilshad äter ju fisk så det var lättare. Jag fick två behandlingar av min älskling. Först en lerinpackning, vilket var sjukt behagligt och skönt. Fick svart lera över kroppen och blev sedan inlindad i ett slags värmetäcke. Älskar ju värme, så det var passande! Medan jag låg inlindad fick jag ansiktsmassage av en väldigt duktig tjej. Jätteskönt och allting doftade så fantastiskt! Sen blev det lite bubbling i jacuzzin och frukt och nötter i vilorummet. Massa tända ljus och väldigt fin inredning var där. Några timmar senare var det dags för aromamassage. Första gången jag får massage. Kom på att jag har låg smärtgräns hehe. Det var lite väl hårt ibland men i helhet var det riktigt skönt och avslappnande. Luktade också riktigt gott och jag bara njöt av att bli så ompysslad.

Middagen på kvällen var på restaurangen "lite mer" som ligger bredvid spa:et. Svingod mat (tillagad speciellt till mig av kocken). Har inte ätit så gott på evigheter! Tog även lite av buffén som också var skitgod. Till dessert fick man välja och jag valde Panacotta med vegetariskt gelatin. Känn lyckan. Jag älskar panacotta men hann bara äta det en gång innan jag blev vegetarian. Så jäävla gott var det. Tydligen ska det var otillåtet att använda animaliskt gelatin på restauranger. Tror inte det är många som följer det? Tur för mig att dessa följde det då så jag kunde äta den fantastiska saffranspanacottan med glögg ovanpå.

Såklart var det världens bästa sällskap som gjorde lördagen och söndagen till fantastiska dagar!














Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0