I dont wanna dance

Idag är det mitten på veckan, onsdag. Igår var en oerhört non-produktiv dag! Hade ingen koncentration eller motivation alls. Men på kvällen blev det filmkväll med Dilshad och hans syskon. Jättetrevligt!! Hoppas vi kan göra om det :)

Idag ska jag plugga lite här hemma innan jag beger mig till skolan för ett två timmars seminarium. Jag är egentligen sjukt taggad med uppsatsen, men det är jättesvårt att hitta teori, därför jag blev så omotiverad igår.

Och sen är det detdär med dansen. Som ni vet har jag ju börjat på dans på Dansakademin, orientalisk dans. Men de senaste gångerna har det inte alls varit kul. Läraren är inte alls så energifull och positiv som de lärare jag haft tidigare. Jag vill gå ifrån en lektion och känna det som jag går på moln, för så brukar det kännas. Det har det inte gjort nu. Hon bara tjatar och pressar för att vi inte kan koreografin korrekt. Tycker dans ska handla om en hobby som får en full med energi och livsrus, inte att man ska känna sig dålig för man inte lär sig koreografin. Man har så mycket annat i livet som man måste hålla koll på, därför vill jag ha dansen som en hobby. Och jag vill inte ens gå dit mer nu för jag märker att hon är irriterad för att jag inte minns stegen och jag avskyr att känna mig dålig. Så nej, jag kommer inte gå dit idag.

Too bad.


Kommentarer
Postat av: Sanja

Hej!! Angående när vi kan ses. Jag tänker på de ofta och vill verkligen ner till Malmö en helg. Så fort jag får tid till de så gör jag av mig så får vi ses om vi kan ses. Hade vatt kul o ta igen lite! =) kram

2010-11-10 @ 18:24:14
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0