Gossip girl

Igår var jag hos Linn och tittade på Gossip girl. Linn bjöd för övrigt på mycket gott - ost och kex. love it. Blev lite glad att hon också lärt sig gilla det nu :) I alla fall fick vi för oss att titta på alla avsnitt från början och när jag väl fått tanken blir jag smått beroende. Så tittade jag på avsnitt 1 på channel 131:s hemsida. Men minnsan, sen finns det inte fler. Åhh jag som ville se alla och nu när jag fått smakprov vill jag ännu mer.

Jag har sjuk huvudvärk idag och har därför bäddat ner mig i soffan. Var varm när jag gick runt på Burlöv centrum. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk. Men åt faktiskt både linser, morötter och potatis till middag, sen massa frukter såsom apelsin, mango, ananas och sharon till dessert så med järn, antioxidanter, a-vitaminer och c-vitaminer så borde jag tillfriskna innan jag hinner bli sjuk. Jag är aldrig sjuk. Minns inte när jag senast var det.. kanske två år sen?

Aja, det blir väl film istället då, nu ger jag upp om Gossip girl. Bröllopsduellen. Tjejfilm ♥

Snart kommer älskling och tar hand om mig tror jag...


Världens snyggaste Blair, eller Leighton Meester som hon heter. Vilken kropp, vilket hår, vilket ansikte. Kul att se ut som henne för bara en dag... Är nog lite halvt kär i henne :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0