GOssip girl

Hade tänkt skriva GG, men nej. Gossip girl måste skrivas ut. Den serien... Herregud. Sitter som på klister varje söndag klockan sju. Tar myycket för att jag ska missa ett avsnitt. Och självklart är huvudattraktionen Blair och Chuck. Det känns i mitt hjärta, det pirras i kroppen, jag blir så rörd att det känns som den största kärleken. Så jävla sjukt. Jag är typ kär. I deras kärlek. Faan vad underbart att de hittat varann igen. Vill bara ha mer och mer och mer.

och mer och mer och mer.

Det är inte vilken kärlek som helst... det är en eftertänksam kärlek. Äkta, sann, ärlig, rak, djup, passionerad. Så som kärlek ska vara. Jag vet ingen som gör det bättre än dem.



Minns ni deras första kyss? Åhh, hade kunnat vara min egen första kyss så som det kändes i mig.

Yes Im a nerd. And I like it.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0