fredag!

Sitter åter igen på biblioteket på Malmö högskola och pluggar. Det går skitbra faktiskt. Vaknade i tid idag också, riktigt skönt att inte behöva stressa. Tyckte nog marsvinen också :)

Fick sms att mitt paket från h&m redan har kommit - jihoo. Nu håller jag tummarna för att det passar, är så drygt när man måste skicka tillbaks. *fingers crossed*. Ikväll ska jag fika med Linnli innan jag börjar jobba vid 22. Entrén hela natten, nice! Blir väl värmande té och ska rota fram min fleecejacka också. Kan behövas.

Imorrn kommer det bli lång sovmorgon och sen börjar jag jobba igen vid halv åtta på kvällen. Då ska jag stå i baren. Vad som görs däremellan får bli en överraskning :)

Ha en skön helg alla!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0