Vårfräsch balkong

Idag var mamma&pappa och mormor&morfar här. De skulle hjälpa mig att sätta upp gardiner på balkongen och dra nu inte förhastade slutsatser och tänk att jag inte kan göra det själv, det var nämligen så att det inte fanns någon stång uppsatt eller "grejjer" att fästa stången med, så allt behövdes fixas och det gjorde min kära morfar. Vi fick ta en liten ride till Hornbach, vilket alltid tar sin lilla tid då det är hyllor i långa rader med typ hundra olika rubriker och skyltar. Jag fick även en storhandling av mamma, min kära! Nu har jag ett välfyllt kylskåp och skafferi. Jag kunde inte undgå att se väldigt snygga bikinis i intersport (eller team sportia) när jag gick förbi. Blev sugen på att köpa, men jag har redan minst två snygga och hur ofta använder man dem? Nej, Sofie, det blir ingen ny bikini detta året!!

Det var väldigt trevligt att ha familjen här. Inte minst så åt vi mycket. Vi drack först kaffe med kanelbulle, sedan åt vi en sen lunch med mackor och sen gjorde vi rabarberpaj med, ändå var jag hungrig vid fem! Men jag tror det är för att mina hormoner löper amok just nu, redo att komma ut från kroppen inom en väldigt snar framtid! Nu är klockan åtta och jag är så sjukt jävla rastlös. Varför blir jag alltid det vid denna tid? För en timme sen var jag ju trött?

Ni får se min vårfina balkong imorgon, den är supertjusig!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0