Utflykt med familjen

I lördags drog hela släkten till Wanås, som är en stor park med konst i olika former. Kul var det, fast det spöregnade hela tiden vi var där. Vi gick runt med paraplyer och en och annan poncho. Det var alltså min familj, mormor och morfar, och mina två andra "kusin-familjer" eller hur man uttrycker det. Vi skulle fira mormors födelsedag i efterskott med en hel familjedag.

Efter Wanås skulle vi egentligen åkt till Immeln, grillat, lekt lekar och solat och haft det allmänt gött men så som vädret var så blev det till att åka hem till kusinerna och grilla i trädgården. Det var nog ganska mycket skönare att sitta i deras uterum och äta. Sedan blev det lekar a´la Sofie&Henrik. Det gick bra, de verkade tycka lekarna var roliga.

Här kommer lite pics från denna trevliga dag!




Daddy :)




Härliga trädgungor!

Denna bild är så himla härlig tycker jag :)


Pappa tog också ett gul-kort


Detta påminde mig sjukt mycket om Alice i underlandet och Hattmakaren som dricker té!


Älskar min familj så otroligt. Har varit en riktigt härlig kortishelg med dem.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0