Upp över öronen av saker


Detta ska jag göra inom två veckor. Jag känner det som att jag står i en stor hög av saker att göra. Upp över öronen helt enkelt. Nu ska jag snart iväg till praktiken, hittills idag har jag hunnit tvätta (förhoppningsvis har det hunnit torka), har ringt h&m och fått numret till paketen, har hunnit plugga en halv artikel.

Ska bli skönt att vara med ungarna sen och ha picknick och kul saker ute i det fina vädret, för det är väl fint väder? I sure hope so.

Efter praktiken ska jag möta upp min girls och vi ska äta pizza och snacka en massa skit. De hade spontanbeställt en resa på söndag så det måste jag höra allt om, de tosingarna!


Jag&brorsan på picknick på morsdag förra året.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0