Tjejfest

Igår drog jag och Linn på tjejfest hos Mia i Landskrona. Det var väldigt roligt att se hennes hem och träffa hennes djur, speciellt den omtalade hunden Astro. Jättemysig hund! I början pratade de flesta med varandra i grupper bara, blir så när man inte känner varann sen innan, men det var ändå trevligt, Jag, Linn och Vanessa satt och babblade om djur för det mesta. Sen när kvällen blev senare spelade vi med andra ord och då kom alla igång och snackade med varann, mycket trevligt!

Jag tog några få bilder men den bilden jag är med på blev otroligt kass. Vad hände med att jag alltid blev bra på bild?!


Jättegóa tjejer, Nathalie och Jessie och så Mia längst ut som var superfin igår.


Jessie, Linn och en väldigt osmickrande bild på mig.


Ville ta foto på Mia och Astro.. Men Mia och Jessie ser ut att vara inne i ett viktigt samtal!

Tack för ikväll Mia!!

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA så allvarliga vi var på bilden, va nog inne i viktigt samtal som du sa. Tack så jätte mkt för den fina blomman! Är helt kär i den. hahaha :) Tack för ni kom, va super roligt.



pusspuss

2010-05-08 @ 14:50:47
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0