Temptation

Man får utstå många frestelser när man har lite tid. Jag menar, det dyker upp saker som man mycket hellre vill göra än att plugga/praktisera/jobba. Igår var en stor frestelse att Madu skulle stanna kvar i solskenet i stan och shoppa. Åh vad jag ville stanna med henne, ta en fika i solen och bara njuta. Men nej, jag tog tåget hem för en dags plugg. Igårkväll frågade Mia mig om jag ville hänga på till Ullared på torsdag. Gud vad roligt, roadtrip! OM jag vill! Men sista dagen på praktiken och måste avsluta mina arbetsuppgifter.

På tal om frestelse så sitter jag här vid köksbordet och dricker ett stort glas smoothie gjord på vaniljyoughurt, hallon, banan och en skvätt juice. Ljuvligt är bara förnamnet. Nu blir det plugg tills praktiken börjar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0