Skönhet

Jag började dagen med en smoothie och ett samtal till Madu. Energi för kroppen och sedan för själen. Bara tanken på allt roligt vi kommer att göra när hon flyttar hit gör mig glad och positiv. Just nu försöker jag plugga och lyssnar på Beyonce, hennes låtar är fantastiska.


Bild från albumet "I am Sasha Fierce".

Det är konstigt egentligen. Vissa kvinnor är så otroligt vackra, jag fascineras av deras skönhet. Som Beyonce, Leighton Meester, Kate Hudson med flera med flera. Det är som att titta på en tavla eller ett naturfoto och bara fascineras av det vackra i det. Jag har aldrig tittat på en kille och fascinerats, men ändå är det dem jag faller för. Jag kan tycka att en kille är väldigt snygg och charmig och det kan få mig att falla och pirras i hela kroppen. Men jag har aldrig sett någon som varit så vacker att jag blivit mållös, så som jag sett kvinnor vara. Det finns en slags elegans, ett lugn och en skönhet hos kvinnor som jag tror att bara kvinnor kan besitta. Kanske tur det. Tänk så hade killar varit så vackra som kvinnor, då hade man ju blivit kär ständigt. Då hade man ju varit lika lättmanipulerad och vimsig som killar :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig precis. Dina ord är min exakta tankar jag själv tänk.. hur man kan fascineras av en kvinnas skönhet (utan någon som helst sexuellt dragning) och aldrig har man sett en man som på samma sätt besitter en sådan skönhet trots att dem kan va hur snygga som helst. Så jag kan förstå män blir som förtrollade när dem dessutom har dragning för kvinnor :P

Får jag använda dina ord i min blogg.. tyckte dem träffade så rätt :P

2010-05-17 @ 17:03:57
URL: http://yoshiiii.blogg.se/
Postat av: alex

Beyonce är verkligen the one and only :D

2010-05-17 @ 22:59:36
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0