Så kan man inte göra

När jag hoppade av hissen nyss mötte jag min granne som jag nästan aldrig möter. Hon är ganska gammal, skulle tippa på 80-90. Så säger hon "du får komma in någon dag om du har tråkigt.. för jag har nästan alltid tråkigt".

Så kan man bara inte göra mot mig. Nu tycker jag ju så synd om henne så jag kommer antagligen flytta in. Jag måste gå in där innan söndag, om hon nu bjudit in mig så banemej att jag ska dit. Jag har aldrig umgåtts med någon i den åldern förut. Men jag tänker att de brukar kunna snacka på :)

Kommentarer
Postat av: sanja

Naww va gulligt av henne!! =) Jag har me en söt tant i lgh bredvid oss som jag känner lite bättre än de andra grannarna i huset. Gooooo grannar!! haha

2010-05-12 @ 20:56:18
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0