Ny parfym

Jag har velat köpa Bruno Bananis "magic woman" sen jag fick den som testparfym. Jag kollade runt lite på den sajten där jag tidigare beställt parfymer, ringde till Kicks och googlade sedan. Jag kom in på Lyko, där jag beställt någon gång innan och det som är bra med hemsidorna är att de oftast har lite extrapriser så nu fick jag 30 ml av parfymen för 189 kronor. På Kicks kostade lika mycket 100 kronor mer.

När det gäller parfym så tar jag mig gärna tiden att leta efter det billigaste då det är så dyrt.


Jag ska lukta gott i sommar!!

Kommentarer
Postat av: Stark Stolt och Stinker =P

du luktar ju redan gott ....vad va det för fel på avlopps parfymen du fick av mig =S det där är hjärtkrossande...tack för INGET!!

2010-05-25 @ 17:04:46
Postat av: linnsan

den har jag ;) fick i julklapp av tina :D and i love it!!

2010-05-25 @ 17:55:21
Postat av: Vanessa

Då ska jag lukta på den nästa gång jag e inne på kicks. Nämligen sugen på en ny parfym men det e jobbigt att hitta, finns lixom en miljon :P oftast lättare genom tips.

Och det va ju ett sjukt bra pris på den med :) Jag e samma med parfymer, letar alltid på nätet..dem e så dyra asså. Har runt 15 parfymer och skulle va ruinerad om jag köpte dem direkt i affär, haha.

2010-05-25 @ 19:48:16
URL: http://yoshiiii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0