Mors dag

Mamma var här hela dagen, efter att ha skjutsat mig hit i förmiddags. Vi handlade och jag bjöd henne på en valfri kaka från conditoridisken. Har tyvärr inte hunnit köpa något, har varit så fullt med saker! Sen övade hon mig på provet, fan vad jag kan det bra nu! Är taggad till tusen. Om jag får bra betyg är jag så jävla grym, så mycket jag varit tvungen att få in i hjärnan. Vilken otrolig kompetens en hjärna har egentligen, att få in så många saker och minnas det, på så kort tid. Helt förbluffande. Efter plugget gjorde vi egna piroger med spenat, soltorkade tomater och fetaost. Riktigt gott men så mättande att jag mådde illa ett bra tag!

Lyssnar på Westlifes kärlekslåtar just nu - så bra.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0