Liten utflykt

Idag var det inte så värst fint väder, men jag och föräldrarna tog oss en runda i bilen för att kika på platser som vi tänkt ut för grillning och lekar nästa helg när vi ska ha en dag för mormor. Fanns en jättebra plats, men tänker inte namnge den, vill inte ha för mycket folk där, så den är hemligstämplad tills vidare;)

Har blivit en del pluggande och alfapet idag. Imorgon väntar tandläkaren innan jag åker hem. Som jag sagt innan så är jag fortfarande skriven här i Kristianstad därför att jag är rädd att få min skräck tillbaka om jag byter tandläkare. Jag är en aning skrajj inför imorgon också faktiskt, men inte på långa vägar så nervös som jag var förr!! Ska bli skönt att få det överstökat. Tänkte hoppa skolan imorgon också, blir för mycket med allt plugg annars. Så jag ska ta tåget hem och plugga eftermiddagen/kvällen.

Vi hörs, tänk på mig imorgon när jag är hos tandläkaren!!

Kommentarer
Postat av: sanja

Kommer säkert gå jätte bra! =) Är de i Arlöv? Då kanske jag vet vem de är du ska till hihihi =)

2010-05-23 @ 22:44:18
URL: http://walkinthepark.blogg.se/
Postat av: sanja

Jajamensann ska se den på torsdag, har dock fått hålla de lite hemligt eftersom Gabriella fyller år då så vi har bokat biljetter o ska ha de som en liten suprise =)

Du har inget att oroa dig för prinsessan Sofie kommer gå galant! haha

2010-05-23 @ 22:51:55
Postat av: Madu

Hoppas att det går bra hos tandläkaren gumman:) puss

2010-05-24 @ 08:17:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0