Kalasigt

Idag träffade jag en gammal killkompis. Det var otroligt kul. Kristianstad var väldigt dött då det var röd dag. Jag fick hjälp med att köpa present till mamma, vilket jag verkligen behövde. Riktigt snällt av honom. Hoppas hon gillar den, ingen aning. Hatar att vara ute i sista sekunden men vi har en WOOOOW-present till henne och därför hade vi inte tänkt köpa något, sen ändrade vi oss i sista stund och dåå var det dags att inhandla något vi inte hade en aning om.

Ikväll var det dags för kalas för underbara mamma och hon hade lagat sjukt god mat! Det blev trevligt snack och jag, brorsan, Dilshad och kusinen Jennie spelade Galenpanna. Riktigt kul. Brorsan hade "villa villekulla" som plats. Efter många ledtrådar och egna frågor så slutade det med att han trodde vi snackade om någon slags villa dit kändisar med pengar åkte, typ ett rehab av något slag. Så roligt det kan bli!!

Fick också ett underbart samtal från Madu som sa att hon kanske kanske ska flytta hit redan denna månad. Underbart.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0