Hope

Det var underbart att fika med Malin&Madde igår. De sa saker som som jag funderar över. De sa att jag faktiskt hittade min själsfrände. och att det inte är så lätt att hitta en lika "passande" kille igen. Jag menar, visst kan det vara lätt för mig att hitta en annan kille och bli kär och allt detta... och vissa egenskaper är det väl relativt lätt att hitta också, typ humor, ödmjukhet och genuin vänlighet. Men alla dessa små saker som jag och Dilshad delade och allt vi hade gemensamt. Att vi vill samma saker i livet, tycker om att göra samma saker och nästan alltid känner för samma saker. Det krävs inte mycket kompromisser i vårt förhållande. Vi prioriterar och värdesätter samma saker. Ja, ni vet de här små sakerna som gör att man vet att det är den rätte. Hur lätt är det att få allt att klaffa igen? Många förhållande jag ser är fulla av kompromisser. För man kan inte be om för mycket, right? Men om man får för mycket då? Om man får det där som man aldrig hade bett om för att man inte vill vara kräsen, hur lätt eller rätt är det då att man ska lämna det....

Jag antar att jag fortfarande har hopp. Och jag kommer att hoppas lite till...


Kommentarer
Postat av: Mia

Det kanske inte är roligt att höra detta just nu men jag måste bara säga att hoppas de blir ni två igen. Ni var som gjorda för varandra!! Förlåt. :$

Sov gott. pusspuss

2010-05-14 @ 23:25:43
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0