Hem till familjen

Sitter här och dricker nyponsoppa och äter knäckebröd, underbar kombination! En helt fantastisk helg väntar. Först en fika med en framtida kollega på Cuba café (vi ska inte fika på cuba men vi ska jobba där), så ska få lite mer info om jobbet. Sen hem med buss nr 1 till min kära familj!! Ska bli helt underbart att komma hem. Två efterlängtade träffar med gamla vänner väntar och sen kommer Madushaa min :D Imorgonkväll ska jag träffa henne och det kommer bli en massa skratt och snack så öronen blöder :p

Hon flyttar alltså till Kristianstad imorgon! Detta kommer bli en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Madu

Jaaaaaaa.. jag kommer träffa min Solstråle imorgon:)puss och ha det underbart med familjen tills dess:)

2010-05-21 @ 13:34:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0