Girls party

I lördagskväll var det party som gällde med Madu och Linn. Det blev en liten förfest hos Madu. Jag fick öva att vara i samma rum som hennes undulat. Jag har ju fasiken blivit av med nästan alla djurfobier (och jag var rädd för de flesta djur när jag var yngre) då ska jag sluta vara rädd för en liten undulat också. Efter en stund tog hon honom till andra rummet, men nästa gång ska jag öva mig lite igen :)

Det var en riktigt rolig natt med massa skratt, dans, svett och snack. Vi var på Banken i Krisitianstad. Det var det enda stället öppet denna helgen, så vi var där redan när de öppnade, vilket nog var klokt för redan då var det mycket folk. Sjukt packat med människor blev det sen, riktigt härlig stämning, underbar bra musik och trevligt sällskap såklart - kan man be om mer. Träffade bara på en enda vi kände på hela kvällen. Saker och ting är inte längre som när vi var 19 och vi kände de flesta på ställena.

Längtar redan tills nästa gång vi ska ut och härja :)




Tycker denna bild var så söt, så liten hon ser ut :)

Tyvärr har jag inte fler bilder just nu (inte ens något på Linn), men det kommer nog!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0