Effektiv

Idag gjordes det en ny tipsrunda, som var betydligt lättare och denna gruppen verkade klara frågorna ganska bra. Det roliga är att den var utformad för 6-7 åringar (som är majoritet), sen har vi en tolvåring och en kille på 23 och de gick den också. Känns ju fair-play, vilka tror ni vann? Lite kul att 23-åringen inte känner sig tillräckligt ödmjuk för att inte vara med och tävla. Jaja, klockan är mycket och jag känner irritationen växa här i fingrarna. Har är väl inte min favorit direkt, kan jag konstatera. Tyvärr började det regna så vi fick äta inne istället för picknick. Ikväll har jag gjort en massa saker sen jag kom hem, bland annat pluggat en lång stund, haft en liten skönhetskur, städat buren, torkat golven och lagt in tvätten i lådorna.

Nu är klockan halv tolv och jag är inte ett dugg trött. Imorgon ska jag vara i Värnhem klockan åtta på morgonen. Hur ska detta gå?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0