Duktig flicka

Jag är så stolt över mig själv idag! Jag var hos tandläkaren innan, åh gud vad snäll hon är! Hon berättar verkligen allt hon gör och får mig att slappna av riktigt och pratar om olika saker. Jag hade jättefina tänder, bara pyttelite tandsten men tyvärr hade en lagning gått isönder. Det var en gammal en, med ett material som inte är så bra, så jag fick laga det direkt. Om det varit förr hade jag blivit vettskrämd men jag tog mig igenom det och med endast min egen hand att hålla och krama i så fick jag borrat i munnen och en ny fyllning. Som tur var behövdes inte bedövning, klarar inte av den sprutan!

Jag hann även med en snabbdate med söta Madu, bestående av en promenad in till stan, innan jag tog tåget mot Lund och hemåt. Nu ska jag bara vara duktig och plugga också, sen kan jag vara ännu mer stolt!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0