Denna lördag

Igår hade jag så mycket energi att jag inte kunde somna förrän nästan halv fyra. Jag spelade massa spel på king.com. Bland annat calorie-king, där man ska akta sig för fallande hamburgare och korvar :p Och sen spelade jag Uno som man blir lätt beroende av. Bli medlemmar där, den sidan är otrolig. Finns kortspel, strategispel, ordspel, actionspel (inte så mycket action men fartfyllda iaf). Alla spel är väldigt färgglada och enkla och går på några minuter att spela.

Om en stund är det loppis som börjar här i området. Har ingen att gå med, men får gå dit själv och mingla med grannarna. Kanske inte, men titta på sakerna åtminstone. Sen ska jag vara med Dilshad. Han har nämligen lånat en lägenhet som han bor i och han kan inte laga mat alls, så jag ska handla med honom idag och laga mat tillsammans. Han har det lite svårt nu så jag vill vara där och hjälpa honom, vi är ju ändå bästa vänner trots att det tyvärr inte höll längre.

Nej, nu ska jag ta på mig någon vinterklädsel, det är ju verkligen kallt ute!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0