Dag i solen

Jag tog många fina bilder idag som jag tyvärr inte kan skylta med i bloggen eftersom det ändå är andras barn. Jag gjorde först en tipspromenad som tyvärr var alldeles för svår för dem. Sedan picknickade vi i gräset precis utanför BIV, jättefin gräsplätt där med höga träd och fina färger. Satt där och hade det skönt, lekte med en boll och en tjej gjorde en vacker krans av några fina bladgrenar av något slag. Det är verkligen som att tiden är en helt annan när jag är med barnen. Jag glömmer allt, det finns bara "här och nu".

Stunden med Madde&Malin var jättehärlig, men som alltid så går tiden alldeles för snabbt, hinner aldrig riktigt umgås. Vad ska man mer säg. Jag lyssnar på kärleksballader och känner mig ganska deppig.

Imorgon är det upp tidigt för plugg och sen praktik och hela faderullan.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0