Bio-night


Hade tänkt ta jeansjacka men ändrade mig.



Innan jag skulle åka så träffade jag en kvinna vid tågstationen som började prata med mig och vi pratade hela vägen till Malmö c. Det har faktiskt hänt några gånger nu, är det Arlövsfolk som är trevligare än andra? Himla trevligt, vi snackade om teknologi.

Innan filmen tryckte jag i mig lite mat och vi handlade godis och snackade massa skit. Filmen var helt okej, den lyftes av Blake Lively (Serena från Gossip girl) och snyggingen Keanu Reves. Har aldrig lagt märke till att han är så läcker. Efter filmen, som faktiskt bara varade i cirka en och en halv timme (wow, äntligen en lagom lång film) tog vi en lång promenad runt slottsparken, biblioteket och till centralen. Det var supertrevligt att täffa Linn och snacka massa skit. Även skönt att ta en promenad så jag fick ur mig all energi som brukar infinna sig på kvällen!



Kommentarer
Postat av: Mia

ooohh så fint lockigt hår!! :) Du passade skit bra i de. hihi

2010-05-14 @ 23:26:21
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0