Bikini

Jag sa att jag inte skulle köpa en ny bikini i år, visst sa jag det? Har ett vagt minne av det. Men nu förstår ni att jag var inne på Kapahl och skulle checka efter något vårigt och fint och ser denna bikini och jag bara måste prova den. Den ser ut att kunna vara en skönhet på mig. Och det var den också. Men jag intalar mig själv att det är bra att ha en bikini som är neutral och inte massa färger.. I och för sig har jag en brun.. och en svart.. Men det är bra att ha en blå bikini.






Fråga mig inte om pricken i pannan, ingen aning om vad det är.

Så nu har ni fått njuta av mina kurvor, en del av min smutstvättkasse och min nya gulliga volangbikini :) Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sanja

Va söt den va, du passar i den. Jag är me på jakt efter en ny bikini har dock inte hunnit gå på stan än! =) kram

2010-06-01 @ 00:54:54
URL: http://walkinthepark.blogg.se/
Postat av: Anonym

ueeee så blek du är fy fan. du har fullt med kurvor borde skämmas. inte konstigt din kille lämna dej ueeee

2010-06-01 @ 09:19:28
Postat av: Madu:)

Den var super fint gumman:)Sexiga kurvor, exakt vad en skönhet ska ha! Jag har ännu inte hittat nåt fint än :( Jakten pågår. puss på dig!

2010-06-01 @ 12:48:48
Postat av: Vanessa

Vad är det för prick i huvudet på sista bilden? hahah nej skoja bara :P

Ja tror jag med och en viss osäkerhet som bara gör att dem hyser agg mot andra. För jag märker ju det själv att ju mer man tycker om sig själv desto enklare är det att inte bli så avundsjuka på andra tjejer. Man vill hellre peppa andra än trycka ner.

Ja men klart, jag vill inte ha den som husdjur men rädda möss gör jag ofta från mina katter, synd om dem ju. Jag är en bokstavligen talat, gör inte ens en fluga förnär (isf e det myggor jag kan smälla utan problem men annars så :P)

2010-06-01 @ 19:55:07
URL: http://yoshiiii.blogg.se/
Postat av: Niklas

Den är som gjord för dig

2011-02-05 @ 15:03:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0