Arg

Jag är arg idag. Min ilska går åt två håll och den är inte att leka med för de personerna. Det värsta är att jag inte kan få ut ilskan mot personerna, förstår ni? Jag kan inte skrika, bli arg eller slå någon. För båda skiter i mig, det är det som gör mig arg. Jag blir så jävla arg när människor säger saker till mig som de inte menar, jävla skitsnack med andra ord. Jag blir arg på folk som inte tänker längre än näsan räcker. Åh, jag är så arg, vet inte hur jag ska bli av med denna negativa energi. Jag vill bara skriva ur mig allting på bloggen, men det är högst olämpligt. Jag blir så arg när människor behandlar mig illa.

Sen är jag negativ för en del andra orsaker. Jag ska plugga nu och försöka kanalisera min ilska där, genom att kicka ass på instuderingsfrågorna. Det som gör mig glad är helgen som väntar med mina fiina vänner ♥




Kommentarer
Postat av: Madu

Enda sättet att inte bli besviken är att inte förvänta sig ett dugg AV ANDRA har jag lärt mig och det funkar för mig:) puss gumman!

2010-05-26 @ 13:22:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0