Äkta vänskap

Jag vill bara berätta att Dilshads vänner verkligen har ställt upp nu, med tanke på mitt inlägg där jag var arg på dem. Alla hans vänner har verkligen hört av sig varje dag, ibland flera gånger per dag och bjudit med honom ut och göra grejjer och velat snacka. Han har nästan inte haft tid för alla. Så även hans vänner är fantastiska, det var bara den första kvällen när några av dem inte ställde upp med sovplats som jag tyckte att det var dålig stil för jag tyckte ju synd om honom. Men för att ni ska veta, så är hans vänner helt fantastiska och jag är verkligen glad för hans skull att ha sådana vänner. De får mig verkligen att inse att vänskap är något stort och får mig att kunna släppa honom lättare, veta att han är i bra och omtänksamma händer.

Även mina vänner har varit jättebra, men jag har inte berättat för riktigt alla, orkar inte med sympati och frågor än.


Jag har i alla fall insett vad vänner verkligen betyder och hur fint det är med vänskap ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0