10 saker...


♥ Madu flyttar hit om 2-3 veckor!
♥ Att vara ledig hela nästa långhelg
♥ Att träffa barnen på BIS
♥ När vi ska fira mammas dag med överraskningen
♥ När man kan börja använda kjol och sandaler
♥ Att hänga upp mina gardiner på balkongen
♥ Att träffa de söta pomeranianshundarna med Mia
♥ Att se Shrek 4
♥ När jag och mamma ska till center syd
♥ Nästa gång jag ska träna



♥ Besöka den nya glassbaren Is´a´bella
♥ Åka till Stenshuvud och ha picknick
♥ Ha en tjejträff med brudarna från BIS
♥ Resa utomlands i sommar
♥ lära mig göra hemsidor
♥ biskvier och vackra cupcakes
♥ lära mig gå i klackar!
♥ bli aktiv inom Djurens rätt
♥ köpa ett större möblemang till balkongen
♥ vinna/få en ny tv för jag är för snål för att köpa en!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0