Sommarkurs

Ja, sådär vid 01-01.30 på natten sökte jag efter sommarkurser. Ni förstår om jag inte får ett jobb så är det bra att läsa någon kurs så jag kan få CSN-stöd. Jag hittade två intressanta kurser!

1. Webbdesign på distans, Malmö högskola. Lära sig göra och sköta egna hemsidor, yeaj!
2. Socialantropologi - vår tids debatter, Lund universitet. Här lär man sig lite historia och nutid kring aktuella samhällsdebatter, typ genus, konsumtion, migration och klimatförändringar bland annat. Passar kanske en så debatterande kvinna som mig?

Jag ska nog läsa webbdesign även om jag får ett jobb!



PS. Nya grannar? Det är fan vad de väsnas. Jag såg dock bara de gamla bära ut möbler, kanske var någon som flyttade ut, kanske det de firar??

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0