Sommarjobb

Jag har fått svar från ett ställe jag sökt sommarjobb på att de ska hålla intervjuer och vill veta när vi kan komma på intervju :D:D Åh, hoppas jag får komma på intervju och hoppas det går bra. Hur ska man vara på en intervju?? Ska ju vara så glad och trevlig och artig jag kan, men känns som det krävs mer. Oh vad jag är nervös!! Vill verkligen ha det sommarjobbet!! Det var 8 stycken som fick det mailet och de anställer väldigt många har jag hört, så då borde vi åtta kunna få jobb. Undra vad arbetsgivare i nöjes&restaurangbranchen tittar på under en intervju? Borde ju mest vara hur trevlig man är eftersom det är ett serviceyrke?

Boban, min förra chef, gillade ju mig iaf :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0