Sofies inne&ute-lista

När vi ändå är igång med listor kan jag liksväl visa er min egen lilla ute&innelista nu i vår. Detta är ju i högsta grad Sofies lista.


* The garden collection från H&M är helt underbar med alla blommor, mjuka mönster, häftiga färger - toppen!



* Färgglada skor är såå hett!


* Solen!

* Reseplanering (dock har jag ingen plan själv)


* Filmkvällar -
det gäller att riktigt passa på att mysa upp sig i soffan med tända ljus och godis medan det fortfarande är ganska mörkt och kallt ute.

* Egengjorda eller begagnade saker, det blir så mycket mer personligt än att inhandla det på IKEA. Mer personlighet i inredningen, tycker jag!



* Att klaga på vädret. Jag är obota trött på att höra klag över vädret, deal with it!

* Converse - ursäkta, men det är så otroligt okvinnligt. En tjej över tonårstiden ska inte ha converse om jag får bestämma.

* "Funny people" - troligen vårens tråkigaste film. Varning!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0