Shopping - feels good.

Som somliga av er minns hade jag ett shoppingförbud förra månaden. Jag shoppade faktiskt inte alls, väldigt duktigt tycker jag! Men idag så gick jag till Ur&Penn för att köpa något nu när de har utförsälning. Köpte ett halsband och örhängen. Gick in på Cubus också, men tillåter verkligen inte mig själv att köpa fler tröjor! Men däremot hittade jag ett par marinblå leggins, typ som vanliga byxor fast med resår i midjan. Hur snygga som helst, endast 199 kronor. Vill köpa en lila handväska också men sen tänkte jag att det kan ju finnas billigare på Ullared, ska dit inom en månad. Så jag håller mig.

Det kändes riktigt nice att shoppa lite. Åt nyss en super måltid som ni finner på min vegetariska blogg här. Satt och letade recept idag och detta var supergott! Om ni gillar aubergine och tomat och ost, så kommer ni älska detta. För er som inte smakat aubergine är det väldigt neutralt i smaken, ungefär som squash fast lite mer syrlig smak. Har även läst brev från min kusin My. Vi brevväxlar, alltid lika kul att läsa hennes brev!!

Och mötet gick underbart, ska bli otroligt kul att praktisera! Så grymt härliga brudar finns där.




Halsband 89:-30:-, örhängen 49:- 20:-

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0