Sång och barn

Idag var det lite mer tjo och tjim på caféet. Väldigt oorganiserat för det var så många volontärer och sen var det både schack, boxning och musiktimme för barnen så stundvis bara satt vi och lyssnade på musiken. Det var nämligen en irakisk man som tydligen var välkänd som spelade udd, något instrument  som liknar gitarr. Gillar dock inte den typen av musik. Aja, imorgon är jag ledig. Ska träna, klippa mig och sen se på bio med mamma&brorsan.

Madu ringde nyss, åh så rolig hon är. Hon kommer och hälsar på mig i mitten av april, kommer ha skitkul!

Hon sa "ja o sen om jag kan jobba.." så blev hon helt tyst och jag väntade på en fortsättning. Hallå är du där?? sa hon och jag började skratta och sa att jag väntade på en fortsättning och hon sa att hon bara tyckte det lät så tyst i luren. Hon är så rolig när hon säger saker haha. Så roliga fasoner. Åh saknar henne så mycket.

Nu känns ju plötsligt hela dagen så mycket bättre! Ska sätta mig i soffan snart med något gott. Är lite sugen på något men vet inte vad, har inget gott hemma för jag ska ju dra ner på sockret hehe.

På tal om socker så var där en flicka som var såå söt som socker idag, kanske 4 år gammal, skitglad och skrattig och busig. Underbart gullig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0