Problem med handledaren?

Jag gick till praktiken efter intervjun igår, kom dit vid fyra. Kan ha uppstått problem för jag sa bara till den tjejen som jag driver barngrupperna med, så hon skulle veta att jag inte kom förrän gruppen började, inte några timmar innan som jag brukar. Men tydligen hade min handledare blivit arg att jag inte sa till henne. Tänkte att det inte spelade så mycket roll för det enda vi gör på eftermiddagen är snackar lite och fixar fika, jag fick ju reda på intervjun så sent. Men vi får väl se idag om hon pratar med mig om det. Vet inte om jag ska säga sanningen, att om jag hade varit borta från gruppen hade jag sagt till henne, men tänkte att det inte påverkade henne om jag var borta på eftermiddagen bara.

Igår var i alla fall roligt, för där var en liten kille som kunde jättebra svenska, så han och jag satt och snackade och byggde en nalle utav trolldegen. De andra barnen går liksom inte att prata med, de besvarar en med tystnad. Det blir mycket trolldeg denna vecka, i tisdagsgruppen, onsdagsgruppen och idag på cafégruppen. Men innan dess ska jag och Erica, tjejen jag är med, handla flörtkulor och kycklingfötter (i plast!!) på stan.

Ha det fint alla!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0