Pomeranian!

När jag vaknade imorse märkte jag att min kära pojkvän aldrig gått hem igår. Han brukar kolla på tv hos mig även efter jag somnat ibland, så igår hade han stannat kvar. Fan, fick ju ingen chans att njuta när jag inte visste om det. Annars kan jag tänka "åh, han sover här" flera gånger, men nu fick jag bara tänka det EN gång. Efter frukost stack vi iväg till hundutställning på Mässan i Malmö. Vi var där lite över tio och kollade på pomeranians! De är ju så söta så jag inte vet var jag ska ta vägen! Små och bulliga av sin stora päls, liten liten rosa tunga och de ser ut som att de ler hela tiden i sitt lilla ansikte. Har lite bilder där jag klippt bort ägarna...





Det gick inte så bra att ta foton och deras söthet går inte att ta foto på! :) Bara längtar efter att skaffa en, krama på, leka med, ta hand om, köpa koppel och halsband och matskål till. Min Raul (förhoppningsvis VÅR - är ju trots allt Dilshad som bestämt namn).




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0