Notebook

Nu har jag gjort det - sett notebook, dagboken eller vad ni än vill kalla den. Först sa Malin att jag måste mååste se den, sedan hörde jag det av någon annan. Och när jag rotade (med ögonen) igenom Linns bokhylla igår så lånade jag den och en annan film som hette A walk to remember.

Notebook var fin, men jag grät inte som jag blivit lovad. Blev däremot sjukligt kär och full av saknad och full av önskan att gifta mig  NU NU NU! Oh ja, så romantisk jag blev av den filmen. Som tur är så har jag ju en underbar pojkvän att skicka ett fint sms till och fick tillbaka ett med en massa "jag älskar dig" i rad. Som ni redan förstått var det en otroligt romantisk film, den mest romantiska jag sett... Kommer genast att tänka på Pretty woman och Titanic. Men denna kan ha varit mer romantisk. Inte bättre, men åtminstone mer romantisk.

Nu ska jag sova, hoppas att kunna gå upp tidigt imorgon. Har en bur att städa, en redovisning att öva på och lite fläsk att förbränna. Sov gott, åh min säng är sjukt skön så ni vet!

En gammal godnattbild från mitt gamla rum :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0