Morning!!

Gårdagen var väldigt nice och bra. För det första måste jag säga att jag blev sjukt tacksam över att bo i Arlöv när jag var där uppe! De hade massor av snö kvar och sen var det väldigt kallt. Här finns det ingen snö alls kvar och det är minst 4 plus varje dag. Köpte inte ett enda klädesplagg för det fanns helt enkelt inget snyggt alls. Sen var kläderna ganska dyra. Det känns som att de höjer priserna varje gång man är där, man kan liksväl shoppa på h&m enligt min åsikt. MEN jag var ju inte där främst för kläder utan för inredning och det hittade jag åtminstone. Mamma hittade också mycket fint. En helmysig dag.

Nu ska jag bege mig mot Burlöv centrum för att göra ett ärende innan min praktik.

Hörs!!


Köksgrejjer. Finfina glas och en liten pajform till bara mig - nu kan jag inte längre stoppas av en för stor pajform, paj för hela slanten :D


Beiga gardiner, kuddfordal :) Lampskärmen passade inte någon av mina lampar - kass!


Älskar kycklingmotivet, har det som ett kort på kylskåpet också. De är hur söta som helst och när jag ser på dem så känner jag mig så bra för att jag inte äter dem :)


Skjorta till love.


Älskar dessa skor!! Lila ♥ och träklack ♥. Kostade endast 300 kronor på scorett outlet (som ligger bredvid Gekås), sen rea 150:- och sedan ombyggnadsrea.. så 120:- gick dem på :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0