Madusha 23 år :D

Idag fyller min kära vän år och jag skickade ett ljudmeddelande till henne där jag sjöng.. Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Madus födelsedag HURRA HURRA HURRA. HURRA HURRA HURRA.

Har även en annan surprise. Men det vet hon inte. Längtar tills hon kommer hit, vi ska göra massa skoj.






I stunden då detta fotot togs skrattade vi ihjäl oss för att det såg ut som att skyltdockorna var hängda. Vi skrattade åt väldigt konstiga saker i London ska jag säga er.

Minne från top-shop-butik:
Madu skrattandes: Den tjejen där frågade om utgången! Hörde du?? Hon hittade inte ut. Hon sa excuse me, where is the way out??
En som jobbar där går förbi och säger: "Ehh.. Its over there" och pekar, varpå vi håller på att skratta på oss.
Efter en stund med skrattande och vimsande så hittade inte vi heller ut, åkte upp och ner på planen och hittade fan inte gatuplanet och utgången. Nu fick vi själva gå och fråga en som jobbade där.. Excuse me, where is the way out??

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis Madu!!! :D

2010-03-24 @ 16:48:18
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Madusha

Hej Gumman. Tack för den fina presenten och jag älskar den:) gud vilken suprise!

Jag skrattar ihjäl mig nu som då när jag läste det du hade skrivit. hahaha gud.. va skoj vi hade. jag ser framemot flera tokiga minnen:D

Kramar Om dig:D

(tack Linn)

2010-03-24 @ 17:15:22
Postat av: Maria

Amen hallau! Tack så mycket för grattiset OCH komplimangen! Hoppas allt är bra med dig!

2010-03-24 @ 21:06:04
URL: http://enhildamaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0