Jobb&bilar

Hej sunshines!
Här är det inte bra, med mig alltså. Känns som det bara är bråk bråk bråk hela tiden. När ett är slut börjat ett annat. Orkar inte...

Men får försöka tänka på annat. Jag fick mail av Cuba café, verkar som att jag ska arbeta där i sommar (ger mer info när jag vet). Där var städschema. Tyvärr kan jag inte gå på många av dagarna, kanske 1 eller 2. Min kollega på praktiken stack iväg till sin familj i två veckor helt oväntat utan att fråga om det var okej så nu står jag själv med allt ansvar (väldigt själviskt enligt mig). Tydligen går det inte heller bussar hem till mig från sommarjobbet på natten mitt i veckan *oj*. Så nu har jag börjat titta efter en bil.. Min klasskompis Elmi hade en han säljer, får titta nämre på det.

Som ni hör är det mycket som händer.. Plugg i skolan som jag borde göra mer utav, massa planering på praktiken och ett sommarjobb som väntar. Då skulle det vara skönt med ett ordnat "privatliv" om ni förstår vad jag menar.

Så jobbigt så jobbigt. Idag är inte min dag för fem öre.


Mazdan som Elmi vill sälja

Kommentarer
Postat av: Sanja

Awww stackaren, nä sånna dagar är inte roliga men om det hjälper så är du inte den enda. Jag har me fullt upp i skolan nu både med det ena och det andra!! Ha de bra kramis =)

2010-03-30 @ 16:33:38
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0