Jacka

Eftersom det nu i dagarna varit 100:- rabatt på alla jackor och kavajer på h&m kunde jag inte låta bli att gå dit och kolla efter en jeansjacka som jag tänkt köpa till våren. Jag hittade en precis sådan som jag ville ha, sedan köpte jag dessutom en annan jacka, som var tillräckligt lång och bra när det är sämre väder. Har inte haft en riktig vårjacka på några år, mest kavajer och kortare jackor, ingen riktigt bra jacka. Hoppas denna är det. Båda hade kostat 299:- men sänktes nu med hundra spänn, så 400 kronor för två jackor - jackpot!

Eftersom mina outfitsbilder verkligen aldrig blir bra, utan att jag tar typ 30 bilder så klippte jag och klistrade istället, lite roligare och ett glatt, osuddigt ansikte som visar upp jackan!


 




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0