Intervju

Jag sitter här och svettas. Fick se igår på min mail att jag ska på intervju idag. Är grymt nervös. Jag ska verkligen försöka slappna av och bara vara mig själv, men det är svårt när man känner stor press. Vem vet om jag får ett sommarjobb om jag inte får detta?? Det är bara att ha bra självförtroende. Rotade igenom garderoben också för att se efter något intervjuvänligt (hittade några eventuella outfits).

Fick hem h&m-katalogen igår, massa frestelser! Massa blommigt som jag älskar.

Praktiken har varit helt okej, gjorde trolldeg igår. Ska göra det idag med, men betydligt mer. Gjorde gånger tre igår och det blev knappt något. Så receptet gånger sex eller sju idag då.

Ush, ska gå och göra något nu. Hörs sen och jag säger hur det gick!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0