Hemma hos familjen!

Här sitter jag på brorsans rum, har en magnum white&strawberry i magen och har spelat alfapet (jag vann!) med mamma och brorsan. Mycket kul! Det var för övrigt årets första glass men här har varit otroligt varmt idag, så det var dags tyckte jag! Ska bli skönt att vara här en helg, känns som semester på ett sätt. Igår träffae jag ju Malin&Madde på burlöv centrum en stund och det var underbart, precis vad jag behövde! Snackade och skrattade och tittade i affärer. Drack en god chai-latte också.

Köpte mitt livs första foundation. Har funderat på att köpa i kanske ett år men eftersom det finns en hel djungel har jag inte vågat chansa, det kostar ju en del. Men i Veckorevyn förra månaden fanns ett stort test och de utnämnde Isadora 16 hrs active moist foundation som den bästa och den är faktiskt väldigt fin. Tror inte jag ska säga mer eftersom jag aldrig testat någon annan, men den ser fin ut på huden och håller länge:)

Ikväll blir det myskväll med familjen och godis, bara softa!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0