Förbannad

Denna dagen började bra men gick väldigt snabbt utför. Fan vad jag är förbannad. Någon jävla brud från min pojkväns barndom har kontaktat honom o vill snacka efter att ha tittat igenom en gammal skolkatalog, letade upp honom på facebook för hans efternamn är så ovanligt. Varför gör man något sånt? Jo, det kan jag berätta, för att RAGGA. Inte fan letar jag upp någon jag gick grundskolan med för att snacka lite. Vem fan gör det? Jag vill bara säga til henne att hålla sig jävligt långt från min pojkvän men det ska jag inte. Han får fan sköta detta och jag hoppas han slutar prata med henne annars kommer jag bli så förbannad att jag inte vet vad jag gör. Jag är redan arg för han har inte ens sagt till mig att hon har skrivit till honom.

Fattar ni vilken dålig start? Kan ju inte ens äta den frukost jag dukat fram. Visst, jag är svartsjuk, men jag tycker man går över gränsen när man pratar med dem man kände när man gick i lågstadiet (1-5:an). Finns ingen rimlig anledning till det. Nu kommer jag vara förbannad ända tills jag får chansen att fråga honom om detta.

Jag hatar sånt här

Kommentarer
Postat av: Sanja

I here yaa!!!

2010-03-05 @ 17:22:43
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0