En försovning

Vilken optimist jag var att tro att jag kunde gå upp halv nio när jag sov endast fem timmar natten före. Sov igenom större delen av min tvättid, kunde dock tvätta en omgång, det finns två maskiner. Så kunde tvätta det mesta. Och det är klart NU. Aja, hinner tjabba lite mer. Jag vet inte varför, men jag är sådär löjligt överlycklig hela tiden. Över minsta lilla sak. Är det för att jag börjat träna måntro? Men så mycket tränar jag ju inte. Känner mig så glad hela tiden, det är hur skönt som helst. Ute blåser det snö i 90 graders vinkel.. Om man kan säga så. Det blåser på sidan. Ser inte alltför muntert ut, men jag är ändå glad.

Senare idag ska jag på möte (vänta måste ta ut tvätten nu innan den blir innelåst!!)

6 minuter senare:
Så var var jag? Jo, ska på möte inför praktiken klockan tre. Verksamheten är uppbyggd på så vis att varje tisdag händer en sak, onsdag en sak, torsdag en sak och så vidare. Så på varje tisdag och onsdag är det något som kallas syskongruppen. Det är en liten grupp barn som får vara med i en annan grupp, som styrs av utbildade och de arbetar med att styrka barnens självkänsla. Syskonen till de barnen få gå med oss volontärer i syskongruppen, där de också pysslar, men det finns ingen innebörd i det eftersom vi inte har utbildning i det. Det är då olika grupper på tisdag och onsdag. På torsdagar är det cafégruppen, den jag alltid varit i hittils. Hit får alla familjer komma som är eller har varit verksam i BIS och umgås. Fredagar vet jag inte än vad som händer och ska säga till att jag inte kan komma på måndagar. Hoppas det blir bra!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0