Dag med mamma

Det har varit stan idag med min alltför generösa moder. Idag var det dock inga sjutton grader utan blåsigt, kyligt och regnigt. Som våren brukar vara med andra ord. Men vi hade trevligt ändå! Vi tittade efter present till My, som vi ska till imorgon (min kusin), jag köpte trosor på Lindex för jag glömde ta med mig underkläder hit! Sedan kikade vi bara lite i affärer och fikade på Daríns. Alltså Dariins inte Darins (som artisten) som vi har pratat om förut, ja.

(paus för att sätta fast pilen på tagentbordet efter att ha råkat dra bort den. Lyckades ej)

jag fick en fin ljuslila handväska av mamma, hon insisterade, I love it :) Kommer bli så vårfin så! Självklart ska vi fira Earth hour ikväll med tända ljus och alfapet. Nu ska jag röra mig ner till undervåningen för pappa vill ha datorn.

Imorgon blir det alltså Blekinge och Torhamn med släkten för att åka och fira min kusin My, kommer bli heltrevligt!

Hörs!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0