Bowling i Arlöv

Jag hade aldrig sett bowlinghallen i Arlöv. Har hört att min pojkvän varit där många gånger och tagit en öl typ. Så jag förväntade mig att det skulle likna en bar lite mer och trodde att det kanske skulle vara 3-4 banor. Men det var cirka 10 banor med discoljus och sånt och sen liknade det precis en bowlinghall med sådant möblemang som det brukar vara. Inte så mysigt för att ta en öl hehe.

Men det var otroligt kul att bowla! Sällskapet syftar jag på främst och sedan att jag kickade as första omgången! Förutom redan nämnda personer (Malin, hennes kille och jag&Dilshad) så kom deras gamla vän som bott utomlands i något år eller två och nu flyttat tillbaka. Han är Dilshads barndomsvän. Det var trevligt att han följde med! Jag vann över alla första omgången, Malin förlorade.. Sen kom Malin igen och vann och jag tappade greppet helt och kom sist. Rättvist och bra ;) Brudarna vann båda omgångarna. Tog en cider efter spelet, de hade min favvocider, Xider pine-citrus. Den brukar sällan finnas i barer. Efter lite snack så åkte vi till mcdonalds och åt lite och satt där en stund och sen splittrades vi.

Otroligt kul kväll!

Detta hade jag på mig, förutom skärpet och på med en tunn svart kofta.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0