Wow vilken undersökning

Jag såg på facebook att en lärare till mig gjort "partisimulatorn" där man skulle svara på ett antal frågor och sedan skulle simulatorn berätta vilket parti som människor med min livsstil är mest benägna att rösta på. Jag trodde faktiskt inte riktigt det skulle fungera men när jag svarat klart så stod det att det var högst sannolikhet att jag skulle rösta på miljöpartiet. Det som är det lustiga var att vi pratade om det idag i bilen, hela familjen. Jag sa att jag funderar väldigt mycket på att rösta på dem.

Jag gillar sådanadär tester som är sanna, blir lite fjantig då och tror att det är något slags magiskt :p

Detta skulle inte bli ett politiskt inlägg så jag återkommer någon annan dag om varför jag vill rösta så som jag vill.

Imorgon ska jag in till stan och kolla rean innan jag åker hem. Hoppas jag hittar några fina fynd!!

Kommentarer
Postat av: KIMBA

SÅ fin blogg du har !!:)

2010-06-30 @ 00:16:52
URL: http://kimbas.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefin blogg och bra skrivet :) <33

2010-06-30 @ 00:34:20
URL: http://angelspic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0