Gårkvällen

Ännu ett arbetspass har passerats och jag känner mig fortfarande riktigt glad över mitt sommarjobb. Det känns som jag jobbat där några veckor redan när jag bara jobbat tre pass. Alla är så vänliga och trots att jag träffar nya kollegor varje gång jag jobbar så lär man känna varann väldigt snabbt. Om man har den inställningen förstås. Det är dock samma bartendrar, så det finns någon fast grund hehe.

Igår var det ganska dött ett bra tag, sen vid nio kom där en rusch och det var många som dansade (det är ju ett salsaställe) och några som drack drinkar. Men vid halv tolv var de flesta borta igen så vi stängde vid tolv.

Sen följde min första taxiresa ensam någonsin. Det gick bra. Haha vet ni att jag åkte taxi för första gången vintern 2008. Jag och Dilshad var i Tyskland och vi åkte taxi från färjan till stan och jag sa "vet du att detta är första gången jag åker taxi?" när vi satt i bilen. Han blev chockad!!

Idag ska jag träffa Malin&Madde. Men först frukost.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0