Testosteron

När jag var på väg hem ikväll satt några killar bakom mig i bussen. De var cirka 16-17 år gamla och såhär lät deras samtal på ett ungefär:

Kille 1: Får jag bara fråga en sak till, sen lovar jag att inte fråga mer.... Jo, kan jag skriva såhär "när jag träffar dig får jag fjärilar i magen?".
Därefter följde ett samtal huruvida han skulle ha ett hjärta på slutet eller ej och vad hon skulle tycka.
Kille 1: Men jag lovar att inte snacka om det mer nu.... jag ska inte snacka om det... ja.. på jättelänge, jag lovar.

Åh riktigt gulligt var det att lyssna på. Vill också skapa fjärilar i magen hos någon. Jag är i behov av testosteron, stort behov.

Men men nu ska jag titta på min favoritfilm 10 orsaker att hata dig och bara slappa.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Åh, så gulligt ;) Vill också skapa fjärilar i magen hos ngn:)

2010-06-23 @ 10:30:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0